مجموعه ای از جملات طنز و خنده دار !!!!

دیشب سوار پورشه ام شده بودم و توخیابون دور میزدم باهاش ، یهو یکی پرید جلو ماشین تا خواستم ترمز کنم پام گرفت به لحاف و لحاف پاره شد!!!

 

یه فولدر عکس دارم از عکسایی که مامانم ازم انداخته کلش حدود سی چل تا ویدیوی چند ثانیه ایه که توش دارم میگم اون یکی دکمه رو

 

رفیقم امروز اومده بهم میگه با تمام احترامی که برات قائلم باید بگم که دیگه احترامی برات قائل نیستم

 

تازگی ها فکر میکنم بزرگترین خدمت به یک انسان آن است که متولدش نکنی!

 

کاشکی یکی بود که فقط با یکی بود!

 

قراره یه میدون به اسم من بزنن … با تشکر از همه عزیزانی که تو این مدت ما رو دور زدن

 

پراید 20 میلیون؟!!!!

به زودی شاهد تردد شتر و اسب در معابر و خیابانهای کشور خواهیم بود!

هم امنیتش بیشتره هم جنبه فان داره

الحمد الله برگشتیم به دوران صدر اسلام ، الله اکبر …

من برم چاه بـکنـم خیلی تـشنمه!

 

دلم سفر میخواهد …

نه برای رسیدن ، نه!

فقط برای رفتن …

 

تو که داری یواشکی یه کاریو میکنی، وقتی داری به چپ و راست نگاه میندازی یه نگاهم به بالا سرت بنداز

همین دیگه عرضی نیست

 

مرد بودن به گریه نکردن نیست ، به گریه ننداختنه

 

سلامتی کسی که به من دســـــت داد به بقیه پـــــــــــا……!!

 

نشد یه بار این خانواده بپرسن صبحونه میخوری

ما هم با ناز بگیم بیارین تو رختخوابم لطفاً

یعنی گفتیم ها

منتهی جوابش در خور مقام ما نبود نادیده گرفتیم !

 

انقد که این ایرانسل لامصب به من مسیج میده، مخاطب خاصم مسیج نمیده !!!

مخاطب جان یاد بگیر نصف توئه

 

یکی از آرزوهام اینه که خواننده نشم!

این روزا خواننده نشدن خیلی سخته خیلی

 

به دوستم گفتم گ.و.ه نخور ، خیلی شاکی شد …

رفتم بغلش کردم گفتم “بخدا واسه سلامتیت میگم !!! و گرنه بخور !!!

 

اونـــی کـــه بـــا اینکــه میـــدونــه نــاراحـــت میشـــی راستـشـــو میـگــه

سگش شرف داره به اونی که مثل سگ دروغ میگه !

 

می کوشم غمهایم را غرق کنم …

اما بی شرفا شنا یادگرفت

 

بعضیا که فکر می کنن از دماغ فیل افتادن ؛ همانا از نظر ما “پاپ کورن” هم نیستن !!!

 

توی زندگیت هرچــــی میخوای باش!! فقط نفر سومٍ خلوت های ۲نفره نباش….!!

 

خعلی دردناکه این همه زحمت میکشی هفته رو تموم میکنی دوباره یکی دیگه شروع میشه

 

هروقت کسی بهت گفت هر طور راحتی، با مشت بزن تو دهنش تا بفهمه چه طوری راحتی

 

فقط یه ایرانی میتونه شامپو رو تو یه هفته تموم کنه و تهش رو با آب قاطی‌ کنه و یک ماه بیشتر استفاده کنه

 

یکی از ترس ناک ترین جملات دوران مدرسه ،این بود که : “یه برگه از کیفتون بیارید بیرون”

 

وضعِ نت یه جوری شده که ،
هفت هشت تا تب باز می کنی،
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون
سرمیزنی ببینی درچه وضعیه،لود شده یا نه..!
والااا …

 

 

دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه… !!










 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, | 15:40 | نویسنده : وحیدخیری |
  • قیمت طلا بازار
  • مهریه